![]() |
Afbeelding: hetstreekblad.nl |
Uiteraard ben ik op alles ingeschreven van mijn favoriete shops, zodat ik op de hoogte blijf van de laatste aanbiedingen. Dan ben ik er als één van de eerste bij!
Soms is het juist de uitdaging om zo lang mogelijk je online bestelling uit te stellen, want hoe langer je wacht hoe hoger de korting is. Uiteraard loop je dan wel de kans om je 'must have' mis te lopen. Echter weet ik zelf ook wel dat wanneer ik die schoenen niet voor een leuk prijsje kan scoren, ik niet op blote voeten hoef te lopen.
Gisteren had ik echter een eye opener! Toen de bel ging stond de pakketbezorger aan de deur. Hij vroeg mij of dit pakket voor mij was. Hij zei; het is u naam, maar het nummer klopt niet...! Hij had gelijk! Mijn naam stond op het pakket, maar het huisnummer klopte niet. Snel keek ik naar de afzender en het pakket was inderdaad voor mij. Ik had weer eens heerlijk onderuit gezakt op de bank een paar klikken gegeven op een site en iets besteld. Ik bedank de pakketbezorger vriendelijk en al bij het sluiten van de voordeur spreek ik met mijzelf al de komende maand niets meer online te bestellen.
Het is toch echt wel het toppunt dat de pakketbezorger, waarvan ik alleen maar weet dat hij tussen 12:30 - 14:30 uur aan mijn deur verschijnen met zijn grote witte bus, mijn naam en adres uit zijn hoofd weet door al die bestellingen die ik online plaats.
Bij deze! Deze maand shop in niets meer online! En een keertje live shoppen is namelijk ook wel weer eens leuk!
LIKE & SHARE! Ondeugende Spruit is te volgen via Facebook, Instagram, Pinterest of Bloglovin'
Succes gewenst met je challenge. Ik herken hoe makkelijk het is om iets online te bestellen. Zeker in de vakantie. Tot nu toe valt het bij mij wel mee gelukkig. Maar de vakantie duurt nog lang...
BeantwoordenVerwijderenHuisvlijt
Haha! Jij ook succes! Tot nu toe is het gelukt, maar het is wel erg verleidelijk!
Verwijderen